Regulamin

Regulamin usług świadczonych drogą elektroniczną za pośrednictwem strony www.psychoterapeuci.pl

Rozdział 1

Postanowienia ogólne

§1
Niniejszy regulamin (dalej zwany Regulaminem) określa zasady i warunki świadczenia usług drogą elektroniczną za pośrednictwem strony internetowej www.psychoterapeuci.pl należącej do INZPIRO Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka Komandytowa z siedzibą w Warszawie 00-833 przy ul. Siennej 72 lok 011, tel. +48 226540947 i +48 226540947 NIP: 5272907030, Regon: 384449662 zwanej dalej Usługodawcą zgodnie z Ustawą z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 z późn. zm.).
2. Uruchomienie odpowiedniej Usługi na stronie www. psychoterapeuci.pl oraz wyrażenie zgody na przestrzeganie Regulaminu, jest równoznaczne z akceptacją warunków niniejszego Regulaminu i zawarciem Umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną przez INZPIRO bez konieczności sporządzenia odrębnych umów.
3. Regulamin określa:
a). rodzaje i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną;
b). warunki świadczenia usług drogą elektroniczną;
c). warunki zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie usług drogą elektroniczną oraz informacje o ochronie danych osobowych;
d). zasady postępowania reklamacyjnego.

§2
Definicje pojęć, użyte w Regulaminie określają:
a). Usługodawca: INZPIRO Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka Komandytowa z siedzibą w Warszawie 00-833 przy ul. Siennej 72 lok 011, tel. +48 226540947 i +48 226540947 NIP: 5272907030, Regon: 384449662 zwanej dalej INZPIRO, wpisany do Rejestru Podmiotów Wykonujących Działalność Leczniczą u Wojewody Mazowieckiego pod numerem: 000000216430.
b). Pacjent/Klient – osoba fizyczna, która ukończyła 18 lat i nie została pozbawiona zdolności do czynności prawnych. Pacjentem może być osoba niepełnoletnia lub nieposiadająca pełnej zdolności do czynności prawnych, w zakresie w jakim jest reprezentowana przez przedstawiciela ustawowego.
c). e-Konsultacja (w tym także: e-Sesja psychoterapeutyczna oraz e-Porada psychologiczna) – działanie podejmowane w celu zaspokojenia określonej potrzeby Pacjenta/Klienta, które następuje w drodze konsultacji medycznych i psychologicznych/psychoterapeutycznych za pomocą systemów teleinformatycznych, w szczególności przez komunikatory internetowe i przez telefon, realizowane na indywidualne zamówienie Pacjenta/Klienta, bez jednoczesnej obecności stron w tym samym miejscu, przy czym dane te są transmitowane za pośrednictwem sieci publicznych w rozumieniu Prawa telekomunikacyjnego.
d). Strony INZPIRO: strona internetowa www.psychoterapeuci.pl
e). Przeglądarka internetowa – program komputerowy umożliwiający pobieranie i wyświetlanie stron internetowych umieszczonych na serwerze internetowym.
f). Cookies – tzw. ciasteczka, czyli pliki tekstowe zapisywane automatycznie na dysku lokalnym komputera przez przeglądarkę internetową i przechowujące informacje dot. odwiedzin takie jak np. typ przeglądarki itp.
g). System teleinformatyczny – zespół współpracujących ze sobą urządzeń informatycznych i oprogramowania, zapewniający przetwarzanie i przechowywanie, a także wysyłanie i odbieranie danych poprzez sieci telekomunikacyjne za pomocą właściwego dla danego rodzaju sieci urządzenia końcowego w rozumieniu Prawa telekomunikacyjnego,
h). Komunikatory internetowe – rozwiązania techniczne, w tym urządzenia teleinformatyczne i współpracujące z nimi narzędzia programowe, umożliwiające indywidualne porozumiewanie się na odległość przy wykorzystaniu transmisji danych między systemami teleinformatycznymi.
i). Cennik – cennik e-Konsultacji, udostępniany Pacjentowi/Klientowi przed zawarciem Umowy, określający wynagrodzenie należne Usługodawcy za świadczone Usługi; Cennik jest dostępny na stronach INZPIRO

§3
1. W trakcie korzystania z e-Konsultacji, na dysku lokalnym Systemu teleinformatycznego Pacjenta/Klienta zapisywane są pliki cookies. Warunkiem koniecznym poprawnego funkcjonowania e-Konsultacji na Stronie internetowej jest poprawne skonfigurowanie Przeglądarki internetowej, tak aby mogła ona przyjmować pliki cookies.
2. Usługodawca nie gwarantuje poprawności pracy systemu teleinformatycznego, sprzętu i oprogramowania komputerowego Pacjenta/Klienta i nie ponosi za niego odpowiedzialności.

Rozdział 2

Rodzaje i zakres świadczonych usług

§4
1. Niniejszy Regulamin obejmuje następujące usługi zlecane drogą elektroniczną:

e-Konsultacja psychoterapeutyczna – trwa 50 minut;

e-Sesja psychoterapeutyczna – trwa 50 minut;

e-Porada psychologiczna – trwa 50 minut;

e-Sesja psychoterapeutyczna par/rodzin – trwa 50 minut;

e- sesja psychoterapeutyczna par.rodzin  – trwa 90 minut.;

e-diet coaching – sesja trwa 50 minut;

e-life coaching – sesja trwa 50 minut;

e- wydanie zaświadczenia.

2. Informacje o modyfikacjach &4 p.1 są publikowane na Stronach INZPIRO i nie stanowią zmiany Regulaminu.

§5
INZPIRO zastrzega sobie prawo ograniczania lub zmiany zakresu usług na czas określony lub bezterminowo.

Rozdział 3

Warunki zawierania i rozwiązywania umów, ochrona danych osobowych

§6
1. Usługodawca świadczy e-Konsultacje na rzecz Pacjentów/Klientów w zakresie i na warunkach określonych w niniejszym Regulaminie oraz zgodnie z przepisami prawa.
2. Każdy Pacjent/Klient od momentu skorzystania z wybranej e-Konsultacji zobowiązany jest do przestrzegania postanowień niniejszego Regulaminu.
3. Niniejszy Regulamin stanowi integralną część zawieranych przez Usługodawcę ze swoimi Pacjentami/Klientami umów o świadczenie e-Konsultacji drogą elektroniczną przez komunikatory internetowe i/lub przez telefon.
4. Każdy powinien zapoznać się z treścią niniejszego Regulaminu przed rozpoczęciem korzystania z e-Konsultacji na Stronach INZPIRO.
5. Rozpoczęcie korzystania z odpowiedniej e-Konsultacji jest jednoznaczne z zawarciem umowy z Usługodawcą na skorzystanie z wybranej Usługi.

§7

  1. Administratorem danych osobowych jest Inzpiro sp. z o.o. sp. k., Warszawa, ul. Sienna 72/011, 00-833 Warszawa, kontakt: inzpiro@inzpiro.pl. Dane przetwarzamy w celu organizacji świadczeń zdrowotnych, w celach wskazanych w treści zgód, jeśli były wyrażane, w celu realizacji obowiązków prawnych, oraz w celach statystycznych. W sytuacjach przewidzianych prawem, przysługują Ci prawa do: dostępu do swoich danych, otrzymania ich kopii, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia, cofnięcia zgody oraz wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych. Pełne informacje pod adresem https://psychiatrzy.pl/rodo/
  2.  Podanie przez Pacjenta/Klienta danych osobowych w postaci imienia, nazwiska, adresu email, adresu komunikatora internetowego oraz numeru telefonu jest dobrowolne, ale także niezbędne w celu realizacji e-Konsultacji, tj. w pierwszej kolejności zapisu Pacjenta/Klienta na e-Konsultację oraz w celu dalszych kontaktów pomiędzy Usługodawcą, a Pacjentem/Klientem, w szczególności w celu nawiązania łączności i odbycia e-Konsultacji, a także w celu powiadomienia Pacjenta/Klienta o ewentualnych zmianach terminów, odwołaniach i o wszystkich innych sytuacjach mogących się wydarzyć w związku z realizacją e-Konsultacji.
  3. Usługodawca przetwarza dane osobowe Pacjenta/Klienta niezbędne do przeprowadzenia e-Konsultacji oraz wyłącznie w celu ich prawidłowej realizacji, określonej niniejszym Regulaminem, wykorzystując w tym celu niezbędne dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. Dane osobowe Pacjenta/Klienta przetwarzane są wg. przepisów i z zachowaniem zasad bezpieczeństwa, wymaganych ww. rozporządzeniem.
  4. Usługodawca przetwarza dane Pacjenta/Klienta pozyskane w trakcie e-Konsultacji wg. zasad określonych w dostępnej na Stronach INZPIRO pod zakładką RODO: „Klauzuli Informacyjnej o Przetwarzaniu Danych Osobowych” przez INZPIRO Spółkę z ograniczoną odpowiedzialnością Spółkę Komandytową.
  5. Polityka prywatności zawierająca zasady ochrony danych osobowych Pacjentów/Klientów pozyskiwanych przez Strony INZPiRO stanowi osobny dokument, dostępny elektronicznie na Stronach INZPIRO pod zakładką „Polityka prywatności”

Rozdział 4

Korzystanie z usług

§8

Strony internetowe INZPIRO są dostępne dla Pacjentów/Klientów przez 24 godziny na dobę, przez 7 dni w tygodniu. Usługodawca zastrzega sobie możliwość dokonywania przerw w dostępie do Stron w związku z koniecznością przeprowadzenia okresowej konserwacji lub w z związku z niespodziewaną awarią.

§9

1. Wszystkie e-Konsultacje i e-Sesje odbywają się w terminie ustalonym wcześniej w recepcji INZPIRO pod numerami telefonów: 226540974 i 226540947. E-Konsultacje/sesje, porady/ są świadczone przez psychologów i psychoterapeutów. Odbywają się przez komunikator internetowy lub telefonicznie – zgodnie z wcześniejszymi ustaleniami dokonanymi w recepcji INZPiRO lub bezpośrednio w łączności ze specjalistą. Psycholog/psychoterapeuta w trakcie e-Konsultacji/porady/sesji znajduje się w gabinecie INZPIRO. Pacjent/Klient powinien zadbać o właściwe warunki e-Konsultacji, bez uczestnictwa osób trzecich.
2. Opłata za e-Konsultację powinna być uiszczona z góry tj. przed rozpoczęciem usługi. Za e-Konsultację/sesję/poradę, która się odbyła, Pacjentowi/Klientowi nie przysługuje zwrot zapłaconej kwoty.
3. e-Sesję psychoterapeutyczną, podobnie jak sesję stacjonarną w INZPIRO,  można odwołać jedynie w trakcie e-Sesji poprzedzającej w rozmowie z psychoterapeutą. Za odwołanie e-Sesji po e-Sesji poprzedzającej lub za nieobecność na e-Sesji zostanie pobrana opłata w wysokości 100 % ceny e-Sesji psychoterapeutycznej. W wyjątkowych i uzasadnionych sytuacjach INZPIRO dopuszcza odstępstwa od tej reguły, co każdorazowo wymaga uzgodnienia z psychoterapeutą.

§10.

1. Wysokość opłat określa Cennik zamieszczony na Stronach INZPIRO.
2. Podane ceny są ostateczne – tj. w kwocie do zapłaty.
3. Usługodawca zastrzega sobie prawo do zmiany cen w każdym czasie (ale nigdy po umówionej przez Pacjenta/Klienta e-Konsultacji), co nie stanowi zmiany Regulaminu.

§11.

1. Pacjenci/Klienci nie mogą naruszać dóbr osób trzecich, ogólnie przyjętych norm społecznych lub dopuszczać się zachowań niezgodnych z obowiązującymi przepisami prawa.
2. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za podanie przez Pacjenta/Klienta nieprawdziwych, niekompletnych lub błędnych informacji, w szczególności w przypadku podania danych osób trzecich bez ich wiedzy i zgody. Za skutki podania informacji i danych błędnych, niekompletnych, nieprawdziwych, wyłączna odpowiedzialność ponosi Pacjent/Klient.

§12

1. Usługodawca nie kontroluje środowiska komputerowego Pacjenta/Klienta, zaleca jednak, aby Pacjent/Klient upewnił się przed skorzystaniem z e-Konsultacji, czy jego środowisko komputerowe jest bezpieczne i zgodne z wymaganiami. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne konsekwencje niestosowania się do powyższych zaleceń.
2. W przypadkach szczególnych mających wpływ na bezpieczeństwo lub stabilność systemu teleinformatycznego, Usługodawca ma prawo do czasowego zaprzestania lub ograniczenia świadczenia e-Konsultacji bez wcześniejszego powiadomienia i do przeprowadzenia prac mających na celu przywrócenie bezpieczeństwa i stabilności Systemu teleinformatycznego.

Rozdział 5

Tryb postępowania reklamacyjnego

§13

Reklamacje dotyczące świadczonych e-Konsultacji mogą być zgłaszane:
a) listownie na adres: INZPIRO, ul Sienna 72 lok. 011, 00-833 Warszawa.
b) za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem: inzpiro@inzpiro.pl

§14.
Reklamacje dotyczące funkcjonalności strony internetowej rozpatrywane będą w ciągu 7 dni, a reklamacje dotyczące pozostałych kwestii, w tym kwestii medycznych rozpatrywane będą w ciągu 21 dni od daty zgłoszenia reklamacji. W sprawach związanych z ochroną danych osobowych reklamacje będą rozpatrywane niezwłocznie, nie dłużej niż w terminie miesiąca.

§15.
Podmiot ponosi odpowiedzialność z tytułu rękojmi na zasadach ogólnych, zgodnie z przepisami prawa powszechnie obowiązującego. Podmiot nie udziela osobnej gwarancji.

Rozdział 6

Postanowienia końcowe

§16.
1. Usługodawca zastrzega sobie prawo zmiany Regulaminu z ważnych przyczyn. Za ważne przyczyny uznaje się:
Wprowadzenie nowych przepisów prawnych oraz uchylenie lub zmiana przepisów prawnych już obowiązujących
Dostosowanie do koniecznych zmian wprowadzanych w obowiązującym Systemie teleinformatycznym.
Zmiany w ofercie Usługodawcy
2. W przypadku zmian Regulaminu Usługodawca powiadamia swoich Pacjentów/Klientów o treści zmian stosownym komunikatem ogłoszonym na swoim profilu na Facebooku.
3. Niniejszy Regulamin jest dostępny na Stronach INZPIRO

§17.
1. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za przerwy w świadczeniu e-Konsultacji wynikające z awarii lub przypadków wadliwego funkcjonowania Systemów teleinformatycznych, będących poza Usługodawcą.
2. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za brak możliwości dostępu do e-Konsultacji wynikającej z błędnej rejestracji Pacjenta/Klienta.
3. Wszelkie spory wynikłe pomiędzy Pacjentem/Klientem a Usługodawcą w związku ze świadczeniem e-konsultacji za pomocą Strony internetowej będą rozstrzygane przez sądy odpowiednie dla siedziby Usługodawcy.
4. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem i innymi przepisami stosuje się przepisy ustaw:
Ustawa z dn. 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2013 r. poz. 1422 ze zm.);

Ustawa z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej (Dz. U. z 2015 r. poz. 618 ze zm.);

Ustawa z dnia 6 listopada 2008 r. o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta (Dz. U. z 2016 r. poz. 186 ze zm.);
Ustawa z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (Dz. U. z 2014 r., poz. 243 ze zm.);

RODO – Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE;
Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. z 2016 r. poz. 380 ze zm.).

§18

Rozliczenia transakcji kartą kredytową i e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem Centrum Rozliczeniowego DOTPAY.pl